Commercieel / Administratief bediende Verzekeringen

Meeting
Blunders bij een eerste aanwerving
januari 15, 2019
Teamwerk
Bediende Verzekeringen: afdeling schadebeheer
januari 21, 2019
Administratieve taken

VACATURE: Commercieel / Administratief bediende Verzekeringen

Omgeving Hasselt.

Ben je die professional in verzekeringen die wij zoeken?

Samen met jouw team lever je een belangrijke bijdrage aan de doelstellingen van het kantoor. Je ondersteunt in projecten en zorgt voor de correcte opvolging hiervan. Je vindt het leuk jezelf te blijven ontwikkelen en je vakkennis te vergroten. Jouw
positieve drive is ook van toegevoegde waarde door jouw inzet bij de projecten.

Wie zijn wij;

Een professionele partner voor al uw verzekeringen! Door onze gespecialiseerde kennis, persoonlijke aanpak en doorgedreven service zijn wij een begrip in Belgisch Limburg. Wij luisteren naar onze klanten en zoeken op een flexibele manier het juiste
advies. Ze kunnen erop vertrouwen dat woorden in daden worden omgezet. Klanten zijn onder andere particulieren, zelfstandige en kleine ondernemingen. Onze werkwijze is gebaseerd op wederzijds vertrouwen en communicatie. Klanten dossiers
worden deskundig en kwalitatief opgevolgd. Ze kunnen rekenen op een professionele en een correcte service.

Functieomschrijving:

  • Het opvolgen van de offertes en deze omzetten naar commerciële acties.
  • Beheren en opstellen van nieuwe verzekeringspolissen.
  • Informatie verstrekken aan klanten.
  • Je detecteert proactief commerciële opportuniteiten, geeft advies en verkoopt onze diensten en producten.
  • Verantwoordelijkheid voor de communicatie tussen de klanten en ons kantoor.
  • Je handelt administratieve taken correct en efficiënt af.
  • In functie van je kerncompetenties zullen een aantal van deze taken aan jou
    worden toegewezen waarbij je, in samenwerking met je collega’s, zorg draagt voor
    een snelle, commercieel gerichte en correcte afhandeling van de dossiers.

Jouw capaciteiten en troeven;

  • In bezit van een bachelordiploma in financiën en verzekeringen of gelijk aan ervaring.
  • In bezit van PCP attest is een troef.
  • Je speelt proactief in op de behoeften van ons cliënteel.
  • Een eerste ervaring van minimum 1 jaar.
  • Je streeft samen met het team naar goede resultaten en klanttevredenheid.
  • Leergierig en klantgericht.
  • Administratief sterk, nauwkeurig werk leveren, en beloftes nakomen!
  • Ambitieus, communicatief en commercieel ingesteld.
  • Echte teamplayer.
  • Een zeer goede kennis van het Nederlands en een basiskennis van het Frans.

Ons aanbod:

Een boeiende commerciële en administratieve functie in een kantoor van een leidinggevende verzekeringsmaatschappij waar je tal van verantwoordelijkheden krijgt en er ruimte is voor persoonlijk initiatief. Een aantrekkelijk loon, groepsverzekering, maaltijd cheques etc. Een dynamisch team van 7 medewerkers. Waar steeds aandacht aan opleiding en coaching wordt gegeven.

Voor meer info en vragen: contacteer ons!

Comments are closed.