Personeelsplanner

Accountmanager
Accountmanager B2B & B2C
maart 9, 2019
Werkvoorbereider
Bouwkundig werkvoorbereider / calculator
maart 29, 2019
Personeelsplanner

Personeelsplanner
Regio: Roermond

Wij zijn op zoek naar een personeelsplanner! Ben jij een administratieve duizendpoot en kan je jezelf ontplooien in een nationale en internationale bedrijfssfeer? Misschien is deze fulltime job in de regio Roermond dan wel iets voor jou!

Wat hebben wij in de aanbieding?

  • Een fulltime job (40 uur per week) waarin je verantwoordelijk bent voor het inplannen van de monteurs en chauffeurs voor het monteren en demonteren van diverse projecten. Vooral binnen Europa.
  • Een zelfstandige en afwisselend functie met ruimte voor eigen initiatief.
  • Je helpt met het inhuren en plannen van uitzendkrachten.
  • Dagelijks sta je in contact met het Sales-team i.v.m. de vooruitgang van projecten. Indien nodig zorg je voor bijsturing.
  • Je bent hét aanspreekpunt voor de monteurs en chauffeurs.
  • Accrediteren van medewerkers bij projecten.
  • Je zorgt voor diverse administratieve taken zoals het behandelen van verlofaanvragen, inplannen van opleidingen, beoordelingen, …
  • Alle taken zijn zowel nationaal als internationaal van aard.
  • Een goed salaris en een mooi pakket secundaire arbeidsvoorwaarden met regelingen rond opleiding, pensioen en reiskosten.

Wat zoeken wij?

  • MBO+ werk- en denkniveau, liefst een afgeronde logistieke opleiding.
  • Minimaal 5 jaar relevante werkervaring in een vergelijkbare functie, gespecialiseerd in het plannen van eigen medewerkers.
  • Wij zoeken iemand met goede communicatieve vaardigheden. Een goede beheersing van de Nederlandse, Duitse en Engelse taal in woord en geschrift is zeer belangrijk. Kennis van de Franse taal is zeker een pluspunt.
  • Heb je een sterke persoonlijkheid? Ben je oplossingsgericht, gedreven en heb je gevoel voor humor? Dan pas je in ons team.
  • Het is belangrijk dat je een teamplayer bent maar evengoed ook zelfstandig kan werken.
  • Ervaring met MS-office en handigheid met andere software (ervaring met MS Dynamics AX is een pluspunt).
  • Gezien het hectische en internationale karakter van deze functie ben je stressbestendig en heb je geen 9 tot 5 mentaliteit.
Interesse in deze vacature? Contacteer Angelique van Active Recruitment.

Comments are closed.